Specjalista w Dziale Księgowości

Data publikacji: 2017-10-31

 

 

Dyrektor Zarządu Zieleni Miejskiej

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO

specjalisty

w Dziale Księgowości

w Zarządzie Zieleni Miejskiej

Ul. Trzebnicka 33

Wrocław

wymiar czasu pracy- pełny etat

 

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

praca biurowa przy komputerze pow. 4h dziennie, w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych; bezpieczne warunki pracy na stanowisku;

Miejsce pracy: Wrocław, ul. Trzebnicka 33

Przewidywany termin zatrudnienia: grudzień  2017 r.- styczeń 2018 r.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe-  ekonomiczne : kierunek - rachunkowość, finanse,
  • doświadczenia zawodowe- min. 5 letni staż pracy, w tym 3-letnie doświadczenie w księgowości na samodzielnym stanowisku,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych, prowadzenia gospodarki finansowej jednostki budżetowej, ustawy o vat, sporządzania sprawozdawczości budżetowej, Prawa zamówień publicznych, rozliczania wynagrodzeń,
  • bardzo dobra znajomość w zakresie windykacji należności,
  • znajomość obsługi programów użytkowych e-PFRON, SJO BESTIA, IPKOBIZNES,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS OFFICE,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • niekaralność (dotyczy: prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe).

 

Wymagania dodatkowe:

kreatywność i komunikatywność; bardzo dobre umiejętności analityczne; umiejętność pracy w zespole; bardzo dobra organizacja pracy oraz dokładność w jej wykonywaniu; odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych; zdolność nadawania priorytetów sprawom ważnym; dbałość o szczegóły; odporność na stres.

 

Do zakresu obowiązków specjalisty zatrudnionego w Dziale Księgowości należeć będzie między innymi:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych ZZM zgodnie z przyjętymi zasadami rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustaw podatkowych,gromadzenie wg przyjętych zasad dokumentów oraz ich archiwizacja,
  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem,
  • prowadzenie rejestru VAT i rozliczanie podatku VAT,
  • zapewnienie prawidłowego i terminowego ustalania i pobierania należności z tytułu dochodów jednostki,
  • wykonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych jednostki pod względem rachunkowym,
  • występowanie do Urzędu Miasta o przekazywanie środków na realizację zaciągniętych zobowiązań,
  • ewidencja dowodów księgowych według zasad rachunkowości budżetowej, rozrachunków publicznoprawnych oraz sprawozdawczości budżetowej,
  • analityczne prowadzenie rozrachunków z kontrahentami,
  • naliczanie odsetek za zwłokę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • bieżąca windykacja należności,
  • prowadzenie rozliczeń publicznoprawnych,
  • inwentaryzacja sald ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • sporządzanie deklaracji PFRON oraz sprawozdań GUS.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;
  • list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem;
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  • kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • kopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie - opatrzone własnoręcznym podpisem;
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - opatrzone własnoręcznym podpisem;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - opatrzone własnoręcznym podpisem;
  • oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1182 ze zm.)" - opatrzone własnoręcznym podpisem;
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Trzebnicka 33  pok. 10 lub pocztą na adres Zarząd Zieleni Miejskiej z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Dziale Księgowości  Zarządu Zieleni Miejskiej w terminie do dnia 17.11.2017 r. do godz. 15-tej.

Aplikacje, które wpłyną do ZZM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej: zzm.wroc.pl., Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej ZZM  w budynku przy ul. Trzebnickiej 33 parter.

« Powrót do listy ogłoszeń

Ilość wyświetleń strony: 819

Data utworzenia: 2017-10-31 12:23:27

Utworzony przez: Tomasz Tatałaj

Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-13 15:08:04

Zmodyfikowany przez: Tomasz Tatałaj

drukuj rejestr zmian